سطح کراتینین من 2.6 است به چه معناست و آیا این درمان شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین من 2.6 است به چه معناست و آیا این درمان شود

سطح کراتینین من است 2.6 به چه معنا است و می تواند این درمان می شود؟ اکثر افراد مبتلا به بیماری های کلیوی خواهد شد توسط پرسش مانند این اذیت، در اینجا من به شما برخی از اطلاعات مربوط به این دو سوال را، به امید آن می تواند به شما کمک کند.

چه کراتینین 2.6 استفاده در بیماری های کلیوی؟

در درمانگاه، کراتینین 2.6 (اگر آن را توسط عوامل پاتولوژیک ناشی نمی شود) به معنی کلیه اند در حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. عملکرد کلیه در حال حاضر باید کمتر از 60 درصد باشد و در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است که یک مرحله حیاتی، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.

آیا می توانم 2.6 در بیماری کلیه کراتینین درمان می شود؟

برای این سوال، من می تواند به شما پاسخ مثبت بدهد، اگر شما می توانید درمان دریافت به موقع شما مطمئنا می تواند بیماری خود را به عقب.

همانطور که در بالا کراتینین 2.6 ذکر شده در مرحله 3 بیماری کلیه است، آن را یک مرحله حیاتی است. در این مرحله که کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده نمی جدی، پس با درمان به موقع می توان آن را تعمیر. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از روش های درمانی موثر ترین آن می تواند مردم را با کراتینین 2.6 بازگشت به زندگی عادی از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

چگونه آثار پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟

این با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: